EVEN TERUG....... - Reisverslag uit Danané, Ivoorkust van hildeperdok - WaarBenJij.nu EVEN TERUG....... - Reisverslag uit Danané, Ivoorkust van hildeperdok - WaarBenJij.nu

EVEN TERUG.......

Door: Hilde

Blijf op de hoogte en volg

06 September 2006 | Ivoorkust, Danané

6 september 2006

Op het vliegveld werd ik door Dirk en mijn hoogzwangere zus opgehaald. Mijn zus had op Schiphol al een baby gevonden om mij voor de gek te houden.....
Een betere planning kon niet: nog geen 2 dagen nadat ik in Nederland was, werd ik tante van een hele mooie jongen “Jelle”.
Het was erg bijzonder om deze 2 weken hier weer “los” rond te mogen lopen. Niets doorbellen aan een centrale maar gewoon op een fiets stappen. Wat een auto’s overal en wat loopt iedereen hier weer snel....het went allemaal wel snel. Ik ben mij er weer van bewust dat ik in Ivoorkust een erg eenvoudig leven heb. Naar je werk, naar huis, eten staat klaar en je hebt je vrienden.
Vorige week hebben Dirk en ik op Ameland de afgelopen 4 maanden bijgepraat. Het leven staat niet stil als je weggaat.

Helaas heb ik niet iedereen gesproken die ik graag nog even gezien zou hebben, maar daar was het echt te kort voor.
Morgenvroeg vertrek ik weer naar Ivoorkust, waar ik tot december aan het werk ben. Het zal een interessante periode worden omdat de verkiezingen voor oktober gepland staan.

Er zijn nu echt foto’s op de site te bewonderen!
Groeten Hilde

  • 06 September 2006 - 20:17

    Nicole Burl.cam.:

    Ontzettend jammer dat ik je niet even heb gespot. Geweldig dat ik je stem weer kon horen, je klonk goed en met Dirk naar Ameland had uiteraard 1e prioriteit. Ik heb nog meer bewondering voor je, de foto's spreken boekdelen en zijn prachtig. Morgen heb ik SPSS tentamen dus nu even focussen..heel veel liefs en take care!!! xx Nicole

  • 07 September 2006 - 07:29

    Monica:

    Leuk je ff weer gezien te hebben, was gezellig! En wat een heerlijke maaltijd trouwens, over 4 maanden weer? :-)
    Wat een supermooie foto's by the way, wauw, krijg ook meteen weer heimwee naar Nepal, wat een geweldig leven kan het daar soms zijn (er zijn helaas ook wat nadelen) zonder al die hectiek van de westerse wereld...
    Nou, geniet ze daar de komende maanden en dan zien we je weer in 2007!
    Groetjes en veel liefs! Monica

  • 07 September 2006 - 21:25

    Ida:

    Hoi Hilde,
    Fijn dat je even hebt kunnen bijtanken in Nederland. Geweldig indrukwekkende foto's, o.a.
    van kleine Hilde en Piggy.
    Prachtig werk doe je daar!
    Liefs
    Ida

  • 10 September 2006 - 13:22

    Violet:

    Lieve Hilde,
    Jammer dat je niet op ons afscheidsfeestje was, maar je kunt niet alles!

    Liefs
    www.violetfaber.waarbenjij.nu

  • 11 September 2006 - 10:33

    Souad:

    hoi hilde,

    Jammer dat je niet op ons feessie was!!! we hebben je echt gemist. Maar ja, je was ook maar eventjes terug en iedereen wilde je natuurlijk zien! Ik ben nu sinds twee weken als huisarts io aan het werk en het bevalt goed ( geen diensten). Mooie foto's trouwens.

    groetjes souad

  • 12 September 2006 - 19:54

    Ilja (vl):

    hoi lieve hilde!
    jammer dat ik niet kon komen toen jij bij tamar was, heb je ook niet meer gebeld, de tijd dat jij hier was was voorbij voor ik er erg in had, sorry!
    maar wat een prachtige foto's en wat zie je er goed uit! je zit daar wel op je plek zo te zien, geniet er nog weer van en fijn dat je de tijd dat je hier was ook lekker hebt gebruikt om met dirk samen te zijn en wat tof te horen dat je tante bent geworden van een neefje! leuk!
    veel liefs van ilja

  • 13 September 2006 - 09:00

    Mendel:

    Ha Hilde, de foto's spreken voor zich. Prachtig! Jammer dat we elkaar niet gesproken hebben, maar dat komt wel weer. Ben erg benieuwd naar je verhalen. Tot schrijfs. Grts, Mendel

  • 14 September 2006 - 08:34

    Jarike:

    Ha moi!

    Leuk dat we elkaar ´toevallig´ troffen op Ameland, ach wat is toeval hè? Maar goed, nu jij weer ver weg in donker afrika, wij weer in diep-v(f)riesland!!haha ook een stukje ontwikkelingswerk... maarre ik moet je zeggen dat ik wel een week nodig heb gehad om van alle shocks te herstellen; Hilde en Dirk in een BUNGALOW op Ameland, op een TANDEM (ja jullie lezen het goed, ik was ook helemaal geshockeerd..)over het eiland aan het fietsen (nog nét niet allebei hetzelfde trainingspak aan..) en...(het kan niet erger of toch wel..) een huisje huren in centerparcs of Landal ofzoiets!!!! Dat wij dit nog mogen meemaken!! Maar goed, Hilde en natuurlijk ook Dirk; heel veel sterkte de komende maanden pas goed opjezelf en kom veilig weer trug..moet nu stoppen, de vliezen zijn gebroken.....aaargh!!!

  • 14 September 2006 - 09:34

    Maria Hoogenberg:

    Jammer, Hilde, dat ik je niet meer, ook al was het maar heel even, heb gezien.Ik was net toevallig op Texel en hoorde pas op zondagavond van de kleine prins: Jelle Harmen. Alle anderen, die je wel hebben gezien, vonden dat je er geweldig goed uit zag.Bedankt voor dit bericht. Leuke foto's!

  • 19 September 2006 - 09:25

    Margriet Kraaij:

    hoi meisje
    wat is het heerlijk om je verhalen te lezen ,kijk elke keer weer uit naar het vervolg
    groetjes van margriet

  • 26 September 2006 - 18:59

    Dorien:

    Hoi Hilde

    Het zal wel weer even hebben moeten wennen in Nederland .
    gefeliciteerd met je neefje .
    wat een prachtige foto's heb je gemaakt .
    ik hoop dat je nog fijne maanden hebt daar en ben erg benieuwd naar al je verhalen en ervaringen die vast in je werk zullen doorspiegelen als je straks terug bent

    Groet, Dorien

  • 28 September 2006 - 07:43

    WA Schols:

    He Hilde, onze zoon is geboren: Jan Maarten, 3870 gr, 54 cm. Ha, alles is goed gegaan! drukke tijd maar ja dat wisten we wel. Hoe gaat het met jou daar? Heel leuk al die verhalen. Als je weer terug bent bel dan eens even. Groeten WA en Dayenne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ivoorkust, Danané

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 November 2006

Afscheid van Ivoorkust

01 Oktober 2006

SCHEEPSAFVAL UIT NEDERLAND….

06 September 2006

EVEN TERUG.......

31 Juli 2006

alleen op het strand

22 Juni 2006

Gagner ou gagner! (winnen of winnen)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 842
Totaal aantal bezoekers 52899

Voorgaande reizen:

20 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: